Вхід
Сукня довга до колін з комплектом
Бренд працює на ринку з 2010 року, коли його засновниці – Анна Бец та Анастасія Дзюба – випустили свою першу колекцію
10 січня 2023 р.
Шайя Лабаф сьогодні є головним enfant terrible від світу мистецтва. Підтвердженням цього є численні ескапади на прес-конференціях, арт-перформанси офлайн і в соцмережах, скандали з поліцією і в цілому, що ми останнім часом особливо цінуємо, сміливість бути собою. Лабаф народився в сім'ї артистів — його тато працював цирковим клоуном, а мама танцівницею (а потім художницею та дизайнером). Служителі мистецтва відрізняються від інших саме волелюбністю та волелюбністю, і Шайє пощастило ці рідкісні якості успадкувати.
Він змінював віру заради ролі — під час зйомок у фільмі «Лють» ЛаБаф прийняв християнство. Він відмовлявся від гриму на користь справжніх порізів, які завдавав сам собі — для тієї ж «Ярості». Він, не соромлячись, казав, що фільм Спілберга «Індіана Джонс та королівство кришталевого черепа», в якому він сам зіграв, провалився (чим зіпсував стосунки з режисером). Всі вищеописані вчинки говорять про одне: про любов до правди та справжнього. Його багато разів затримувала поліція, він зривав прес-конференції, і все це протягом багатьох років активно смакувало в таблоїдах. Але у 2014-му всі дрібні хуліганства ЛаБафа на вулиці були забуті завдяки тривалому перформансу, який розпочався у твіттері, а закінчився у галереях різних міст світу.

Однак публічне життя ЛаБафа на цьому не закінчилося — незабаром у тому ж Берліні він влаштував перформанс у жанрі мистецтва витривалості, який би сподобався Марині Абрамович. Лабаф сидів зовсім один у порожньому приміщенні галереї з тим же пакетом на голові, і будь-який відвідувач міг робити з ним усе що завгодно протягом цілої години. Головна умова – актор має мовчати. Через деякий час він зізнався, що зазнав сексуального насильства з боку відвідувачки. Таку свободу публіці в 1974 надавала і Марина Абрамович, яка також від неї постраждала.
Про що досвід ЛаБафа та Абрамович може розповісти глядачеві, який спостерігає його збоку? У цих перформансах відвідувач був наділений абсолютною владою, тоді як автору належало лише мовчати та не діяти. Це взаємодія закінчилося жорстокістю і насильством, цим показавши закон соціальної поведінки: пасивність завжди дорівнює підпорядкуванню. Те саме правило працює і в патріархальних сім'ях, де у жінки за визначенням немає права голосу, а разом з ним немає свободи дії. Мистецтво витривалості, як жоден інший жанр, наочно показує моделі поведінки та його наслідки.
Однак публічне життя ЛаБафа на цьому не закінчилося — незабаром у тому ж Берліні він влаштував Gерформанс у жанрі мистецтва витривалості, який би сподобався Марині Абрамович.

Однак публічне життя ЛаБафа на цьому не закінчилося — незабаром у тому ж Берліні він влаштував
Gерформанс у жанрі мистецтва витривалості, який би сподобався Марині Абрамович. Лабаф сидів зовсім один у порожньому приміщенні галереї
З тим же пакетом на голові, і будь-який відвідувач міг робити з ним усе що завгодно протягом цілої години. Головна умова – актор має мовчати. Через деякий час він зізнався, що зазнав сексуального насильства з боку відвідувачки. Таку свободу публіці в 1974 надавала і Марина Абрамович, яка також від неї постраждала.
Про що досвід ЛаБафа та Абрамович може розповісти глядачеві, який спостерігає його збоку?
У цих перформансах відвідувач був наділений абсолютною владою, тоді як автору належало лише мовчати та не діяти. Це взаємодія закінчилося жорстокістю і насильством, цим показавши закон соціальної поведінки: пасивність завжди дорівнює підпорядкуванню.
Те саме правило працює і в патріархальних сім'ях, де у жінки за визначенням немає права голосу, а разом з ним немає свободи дії. Мистецтво витривалості, як жоден інший жанр, наочно показує моделі поведінки та його наслідки.
Читайте також